З 01 вересня 2018 року по всій країні розпочали навчання 1-класники, які разом зі своїми вчителями, батьками на засадах педагогіки партнерства реалізуватимуть основні засади Концепції Нової української школи, серед яких наголошується на суб'єктності учіння, необхідності оволодіння способами навчальної діяльності, досвіді взаємодії з іншими учасниками освітнього процесу
Освічені українці, всебічно розвинені, відповідальні громадяни і патріоти, здатні до ризику та інновацій, - ось хто поведе українську економіку вперед у ХХІ століття. Тому найціннішим результатом початкової освіти в особистому вимірі є здорова дитина, мотивована на успішне навчання, дослідницьке ставлення до життя; це учні, які вміють вчитися з різних джерел і оцінювати інформацію, відповідально ставитися до себе та інших людей, усвідомлювати себе громадянами України, тобто володіють компетентностями ХХІ століття.
Навчання на основі діяльнісного, компететнісно-орієнтованого підходів можливе при впровадженні в освітній процес педагогічних інновацій, серед яких важливі місце відводиться стратегіям технології розвитку критичного мислення. Саме на тему «Впровадження стратегій технології розвитку критичного мислення в практику Нової української школи» 20 грудня на базі Гуляййпільського колегіуму "Лідер" відбувся районний семінар-практикум для вчителів 1-х класів закладів загальної середньої освіти Гуляйпільської об’єднаної територіальної громади.