Прозорість та інформаційна відкритість закладу
Стаття 30. Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.
- Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов'язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів.
Установчі документи
Комунальний заклад "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської ради має такі установчі документи:
Свідоцтво про право власності ;
Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України(ЄДРПОУ)
Рішення про встановлення установі ознаки неприбутковості 0031- бюджетні організації ;
Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою з Планом меж земельної ділянки .
Ліцензію на здійснення освітніх послуг
Свідоцтво про атестацію ( на 2009-2019 р.р.)
Статут Закладу Остання сторінка Статуту
Мова освітнього процесу в закладі
українська
Структура та органи управління закладом
Структура управління закладом: стиль управління – демократичний; тип структури – лінійно-функціональний. У структуру управлінських органів у закладі входять:
- органи колегіального управління закладом:
- загальношкільна конференція;
- Рада колегіуму : Коростельов Юрій Іванович - голова; Лапіна Тетяна Миколаївна - заступник голови,
- педагогічна рада;
- адміністрація колегіуму:
Лопатіна Людмила Валентинівна - директор закладу
Лапіна Тетяна Миколаївна - заступник директора з науково-методичної роботи
Продан Олена Олександрівна - заступник директора з навчально-виховної роботи
Білай Світлана Миколаївна - заступник директора з виховної роботи
Семенюта Микола Миколайович - завідуючий господарством
Сахно Наталія Юріївна - практичний психолог
- органи громадського самоврядування:
- учнів - шкільна мерія (мер - Коляда Анна, віце-мер - Гурчак Анна Марія);
- працівниів - профспілковий комітет (голова ПК - Панасейко Олена Олексіївна),
- науково-методична рада (керівник - Лапіна Тетяна Миколаївна);
- батьків - батьківська рада (голова - Сакун Тетяна Сергіївна).
Кадрова політика колегіуму будується з урахуванням розвитку соціально-економічних відносин, рівня духовного відродження нації та реформування освіти України. Ці зміни реалізуються шляхом підвищення професійних вимог до вчителя та потребують ретельного підбору кадрів.
Освітні програми, що реалізуються в закладі :
Освітня програма КЗ "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської ради на 2018/2019 навчальний рік ( у Програмі є перелік освітніх компонентів)
Освітня програма комунального закладу "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської радина 2019/2020 навчальний рік ( у Програмі є перелік освітніх компонентів)
Територія обслуговування. закріплена за закладом:
Згідно рішення виконавчого комітету Гуляйпільської міської ради від 31.01.2019 року №7 "Про облік дітей дошкільного, шкільного віку та учнів Гуляйпільської міської територіальної громади у 2019 році" за комунальним закладом "Гуляйпільський колегіум "Лідер" Гуляйпільської міської ради закріплено територію обслуговування, яка включає:
- с.Дорожнянку
- та такі вулиці міста: вул. Базарна, Пологівський шлях (раніше Ворошилова), Гоголя, Козацька (раніше Жовтнева), Н. Махна (раніше ІІІ Інтернаціоналу, буд. №№49-129, 56-128), Миру, Нова, Осіння, Весняна (раніше Піонерська), пров. Селянський, Дружби (раніше Фрунзе), пров. Хіміків, Привітна (раніше Комсомольська), Шевченка (№№35-163, 32-216, двоповерховий будинок №240 в районі РЕМу), Вишнева, Запорізька, Медова (раніше Ларічева), Південна, П’ятихатки, Степна, Богдана Хмельницького, М. Костенка (раніше Чубаря), Цвітна, пл. Героїв України (раніше Петровського, буд. №№6, 8, 10, 12, 56, приватний сектор), Спартаківська, Трудова ( буд.№№23-131, 26-134, 16Б, 67).
Проектна потужність закладу - 960 учнів
Фактична кількість осіб, що навчаються у закладі:
- 2017/2018 н.р. - 492 дітей (станом на 05.09.2017 р.)
- 2018/2019 н.р. - 506 дітей (станом на 05.09.2017 р.)
- 2019/2020 н.р. - 503 дітей (станом на 05.09.2017 р.)
Матеріально-технічне забезпечення закладу (згідно з ліцензійними умовами)
2019/2020 н.р.
Результати моніторингу освіти
Звіт за І семестр 2017/2018 н.р.
Річний звіт про діяльність закладу
Звіт директора 14 червня 2017 року
Звіт директора 15 червня 2018 року Протокол №1 та Протокол №2 лічильної комісії
Звіт директора 24 червня 2019 року.
Правила прийому до закладу тут
Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами:
- побудований згідно вимог пандус;
- відведено місце для стоянки автомобілів;
- доступ до школи без перешкод;
- відкрито класи з інклюзивним навчанням;
- забезпечено кадрами;
- поповнюється освітнє середовище;
- облаштовано внутрішні вбиральні;
Кошторис
Фінансовий звіт отриманих коштів
Звіт за ІІ квартал 2019 року
Інформація про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога (із зазначенням вартості)
Звіт про надходження та використання коштів, отриманих з інших джерел