Четвер, 25.04.2024, 17:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Гуляйпільський колегіум "Лідер"

Меню сайту
Я маю право
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2019 » Січень » 17 » Нетворкінг на тему "Інновації: педагогічний креатив"
17:43
Нетворкінг на тему "Інновації: педагогічний креатив"

 Згідно планів спільної роботи з питання наступності дошкільної та шкільної освіти в межах Гуляйпільської ОТГ 17 січня на базі ДЗО "Сонечко" проведено відкритий методичний  захід з участю педагогів ясел-садка комбінованого типу "Сонечко" та вчителів початкової школи колегіуму "Лідер".Він  пройшов у незвичній формі  - нетворкінгу (процесу налагоджування професійних та особистих зв'язків для майбутньої співпраці, партнерства, вирішення різних питань). Цього разу педагоги розв'язували проблему впровадження в освітній процес інноваціій, тому тема зустрічі  звучала так: "Інновації: педагогічний креатив".  і передбачала досягнення такої мети:

- ознайомлення з інноваціями, які педагоги  впроваджують в освітній процес закладу дошкільної освіти та початкової ланки школи;

- простеження можливості наступності у їх використанні  в роботі з дошкільниками та молодшими школярами;

- налагодження співпраці педагогів у впровадженні інновацій  та створенні і реалізації спільних освітніх проектів;

- організації процесу навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку цікавим та змістовним.

Експертами та повноправними членами нетворкінгу були Пузан Наталія Яківна та Фероян Світлана Вікторівна, методисти методкабінету  відділу освіти, молоді та спорту Гуляйпільської громади, його спікером - Сержанська Людмила Володимирівна, методист ЗДО "Сонечко", та модератором Лапіна Тетяна Миколаївна, заступник директора з науково-методичної роботи колегіуму "Лідер".

З метою створення настрою на успішну роботу колективи педагогів обох закладів привітали один одного. У вступній частині Людмила Володимирівна коротко розповіла про головного нетворкера Кейта Феррацці та через перегляд відеофрагментів продемонструвала важливість формування мотивації до навчання у дітей та ключові аспекти Нової української школи, необхідність забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти через впровадження інноваційних технологій і методик в освітню діяльність шляхом співпраці, партненрства дітей із педагогом, однолітками, книгою, комп'ютером...

Опісля своїми напрацюваннями з впровадження інноваційнмих технологій ділилися педагоги дошкільної ланки: вихователь-логопед Каплунова Людмила Леонідівна ("Ейдетика та ігрові ситуації у логопедичній справі"), вихователь Ірина Миколаївна Шрамко ("ЛЕГО-конструювання у розвитку дрібної моторики та творчого мислення, комунікативної взаємодії дошкільників"), асистент вихователя Аліна Василівна Третяк ("Блоки Дьєнеша у корекційній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами") та вихователь Турченко Тетяна Іванівна ("Технологія Л.Зайцевої у формуванні математичної компетентності дошкільнят").

Естафету дошкільників перейняли вчителі початкових класів: Бугрим Марина Сергіївна ("Використання LEGO у формуванні життєвих компетентностей молодших школярів"), Тутова Світлана Олексіївна ("Формуваня математичної компетентності учнів початкової школи через роботу над сюжетними задачами за методикою С.Скворцової"),  Лавринович Ірина Миколаївна ("Впровадження стратегій критичного мислення на уроках читання"), Стаценко Наталія Андріївна ("Використання мультмимедійних презентацій як засобу формування еколого-природничої компетентності молодших школярів").

Підтвердженням кожного виступу педагогів стала демонстрація відеофрагментів занять та уроків, проведених ними з застосуванням названих інновацій.

З метою відпочинку Лапіна Т.М. провела з учасниками нетворкінгу вправи з кінезолології, які підвищують настрій, емоційний стан, активізують нові контакти між клітинами мозку та всі  системи організму, вгамовують біль,  сприяють концентрації уваги, кровообігу, зняттю нервового напруження, швидкому пробудженню, відновленню та підвищенню працездатності, відновленню психоемоційної рівноваги, покращують когнітивні та моторні навички - пам'ять, мислення, увагу і сенсорне сприйняття, полегшують соціальну адаптацію. 

Далі педагоги так званим "броунівським рухом" обмінялися підготовленими буклетами, розглянули вміщений в них матеріал та визначилися із технологією, яка може лягти в основу спільного проекту. Під час  роботи  в трьох змішаних групах визначено тему проекту "Чарівна країна LEGO-ландія",  мету та  завдання, розроблено макет Програми з залученням педагогів, дітей та батьків, визначено форми роботи з ними та очікувані результати  від співпраці.

На завершення роботи розроблені рекомендації для подальшої роботи над проектом впродовж 2019 - 2020 років.

Отже, перша сходинка в рамках співпраці та наступності з питань реалізації спільного проекту успішно подолана. Попереду цікава та змістовна, плідна партнерська діяльність.   

Світлини із заходу

Переглядів: 360 | Додав: tlapina | Рейтинг: 5.0/1
Форма входу
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВвСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Copyright colegium lider © 2024